beni takip eden blogger'culer

mercredi 15 janvier 2014

gratin aux légumes

 artik ay mi oldu yil mi oldu bende bilemicem,ama bugun evime gelen misafirlere yemek tarifi anlatikca, iccimdeki blogger aski tekrar kabardi, karsinizda her zaman oldugu gibi , lezziz, pratik , gosterisli, ve son derece kolay bir tarif ile geliyorum ! 

 hi everyone, 
 this is my first post of 2014, after another long break I'm back to my blog...
 today,I received  the guests who have asked me to continue my blog, so I decided to share my new recipes with you, while keeping the principle of simplicity and rapidity... so  let's go ;)
 

  • Gratin yapabilmek için, gerçekten sizin agiz tadiniza bagli, ben icine, hindi eti, havuç, bezelye, biber, misir... kullandim, bu tamamen sizin isteginize bagli. 
  •  Amaç, bol sebzeli olmasi (daha çok sebze kullanabilirsiniz, mesela pirasa, kirmizi biber.. neden olmasin? ). Hindi eti yerine tavuk eti, yada rendelenmis biftek de kullanabilirsiniz ( daha pratik)
  •  Makarnanizin sekli de ayni sekilde isteginize bagli, gelelim sosumuza; 
  • Sos icin, 1 kasik tereyagi eritiyoruz, bir kasik un, 1 çay kasigi kara biber, 1 çay kasigi tuz, 1 çay kasigi noix de muscade ilave edip karistiriyoruz, ve katilasasiya kadar sut, surekli karistirin kisik atesteki, tomurcuklar olmasin.
  • Ben genelde domates sosu ekliyorum, siz salça ekliyebilirsiniz.
makarnamiz icin

  •  Ilk once makarnalari yerlestirin, ustune kasarpeynirini rendeleyin
  • ustune yaptiginiz karisimi, istediginiz sebzeler ile...
  •  en son soz birde gorsellik açisindan bir kaç dilim kasar peyniri   ...
bon appétit

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

yorumlariniz